what to do

Funderar på att se Knight And Day men jag vet inte om det känns värt att se den i dålig kvalité.. Blir inget speciellt ikväll utan det blir bara soff-kväll med film och choklad!!! Ja men på måndag ska jag bli nyttig ;) Haaaahaa.. , varför är det alltid på måndagar? kan väl likagärna ha startat idag.. nä.. på måndag.. kanske.

Måste bara hitta peppen till att börja träna på Iksu, men det är så jävla trögt att ta sig dit själv, blir lättare sen när Tina börjar träna med mig men hon har praktik i skellefteå i en månad.. blä så jag får se till att ta mig själv i kragen och fara själv nu i början.

Nu ska jag försöka hitta något alternativ till film!


HEJDOO från arga linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0