tvspel

Hade tänkt gå och sova nu, men jag är ju så smart och tänker "Nej imorgon är det min tur att sova och jag vill inte vakna kl 8 och vara pigg", så jag tror jag ska spela lite tv-spel! André har ju ett ps3 och ett xbox som inte användts(?) på länge. Så jag tänkte nörda lite Uncharted 2 som är ett sjukt bra gjort äventyrsspel, kommer sluta med att jag skriker ANDRÈ HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP. HAha vi har redan klarat spelet.. eller vi och vi.. jag började, och gav dosan till André varje gång det blev svårt och det kom farliga grejjer, typiskt mig.

Tvspel är ändå sjukt roligt, André blev nog lite förvånad när han insåg att han hittat en tjej som han faktiskt får slåss om tvspelsdosan ibland för att få spela hehe. Men visst kan jag bli en typiskt brud och klaga på att han nördar för mycket ibland, men då sa han igår en rolig sak: Men du har ju ditt bloggande! HAHAAaa


och i brist på bilder slänger jag in en gammal bild. Jag minns när jag alltid tog kort på mig själv med digitalkameran, men den har som blivit bortglömd dessa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0