trööööööööööökigt

Jag har haft så sjukt tråkigt idag, fifaan.. . och jag gjorde inget som jag skrev att jag skulle göra (plugga) så nu har jag kvar all skit som måste göras.. fifan igen.

Det som suger med umeå är att jag har ingen jag kan ringa till som kan komma över bara för att inte göra någonting ungefär. Eftersom jag pluggar på komvux och inte har någon riktigt "klass" så pratar folk inte ens med varandra..jävligt tråkigt, men samtidigt så har man ju bara lektion och inga luncher/raster där man sitter och hänger som på gymnasiet. Så det är väl lite förståerligt samtidigt som det suger.

Jag vill bara ha ett roligt jobb med roliga arbetskamrater, som Xzakt fast ett annat jobb med alla roliga människor som jobbade där.. åååååå.. buhu snyftar i min hjärna.

Nu ska jag fortsätta deppa och sakna gymnasiet också..fan..man borde få gå gymnasiet resten av livet fast med inkomst. Nu längtar jag till jag kan börja på universitet, men vem vet när jag kommer börja på universitetet.. lär ju inte bli förrän till hösten 2011, för skulle jag börja nu till våren så skulle jag vara tvungen att göra prov och göra massa saker långt innan för att få mina betyg tidigare och det går inte för då skulle jag inte klara av matten.

Detta blev ett tråkigt inlägg med klagomål och utan bilder. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0