torsdagensdag

Efter att ha suttit och kikat på en massa bloggar så verkar det vara vääldigt många som fått syn på skorna från nelly.com och beställt därifrån, väldigt förståeligt då de var så billiga, men mindre kul då alla springer runt i samma skor haha, men sånt får man ju ta! Billiga och ap-snygga skor tackar väl ingen tjejja nej till? De fanns ju såklart i andra färger än de jag beställde och ett par till svarta fast med dragkedja bak.

Nu har jag suttit med min uppgift till digitalt skapande i hundra år känns det som, och det går inte bra alls, det går mer bakåt än framåt och jag börjar bli riktigt less.. Så nu måste jag fortsätta så jag blir klar någongång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0