tjupp

Det verkar inte bli något pluggande idag, jag lyckas inte ta mig i kragen och skriva klart de 2 sista uppgifterna, men då kan jag tycka att det är "tur" att dessa två uppgifter jag har kvar inte ens är hälften så jobbiga som de 3 jag redan gjort.. så jag ska nog lyckas klara av det imorgon.

Ikväll kommer vi vara i en lokal som ligger bara på andra sidan gräsplätten utanför vårat hus, alltså typ 100 meter från oss. Vi har tur som har snälla grannar som kan ta hand om Keiko medan vi är där, så jag kommer vara ute till kl 23 sen ska jag gå hem och spendera resten av kvällen med Keiko, men sånt får man ta! Mycket som begränsas när man har en liten vovve. Så för mig gäller det att ta det lugnt ikväll haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0