tjolahej

Nu är jag nästan klar med båda uppgifterna, och hade jag inte haft André hade jag nog slitit av varenda hårstrå på min skalle. Saknar lite text bara om två bilder som jag måste skriva varför jag valt dom bilderna vilket jag inte såg från början så jag valde bara en bunt med bilder och nu måste jag försöka hitta på en bra förklaring varför jag valde just dom.. haha fan.. aja så kan det gå.

Ikväll händer det ingenting, som vanligt måste jag ju säga. Men om 2 veckor så händer de grejjer! Haha nu lät det ju som att jag inte skulle göra ett skit på 2 veckor, men det är ju nästan så..tragiskt med sant. Plugg, Keiko, städa och dra igång med träningen..nej jag har inte gjort det än, förvånande? Inte alls.

Nu kanske vi borde börja med maten, men vad ska vi äääta..ett mysterium redo för att lösas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0