Stressaaad

Imorgon måste jag lämna in den sista uppgiften till Digitalt skapande då jag ska till Skellefteå på fredag, det vi ska göra är en "film" antingen via ett bildspel eller med rörliga bilder. Rörliga bilder ska jag göra då det är tio gånger roligare, men min idé jag hade genom att filma "hur man lär en valp trick" går inte nu då hon är dålig i magen och vi inte kan belöna henne med godis.. så jag måste alltså hitta på en annan idé idag och filma det idag.. uuh jag känner mig stressad. Men André hade en idé som vi nog ska klara av, inte ens hälften så bra som det jag hade tänkt men det får nog duga iallafall.

Så vi ska försöka göra en parodi på Cribs i våran studentlägenhet.. haha vi får väl se hur det går..var länge sen jag "spelade teater".. men ett Mvg måste jag bara ha!! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0