söndag

JAHA söndag igen, så roligt då.
Idag ska 2 uppgifter lämnas in och så måste jag börja på matten.. vi har nämligen börjat på ett nytt kapitel nu som jag inte ens kikat på, super bra.

Inatt drömde jag att jag gick gymnasiet igen och av någon dum anledning så tog jag med Keiko på skolan, jag lämnade henne ute i korridorerna medan jag hade lektion.. bra gjort. Kom ut ur klassrummet och hon var borta, så konstigt då. Blev knäpp och sprang och letade henne och fick tag i henne. Rårå sa då att jag var dum i huvudet som lämnat henne utanför klassrummet, rårå plockar sedan upp Keiko och tappar henne kanske 3 meter rakt ner i golvet (vi satt vid ett högt bord). Keiko springer iväg och lägger sig på golvet och ser ut som hon kommer dö. Jag vaknar och mår jätte illa. Hemskt och knäppt på samma gång, men drömmar brukar ju inte ofta vara verklighetstrogna..undrar varför.

Iallafall så har jag inte hunnit göra så mycket nu på morgonen, gått ut med Keiko ett par gånger och käkat havregrynsgröt. Tänk så billig frukost egentligen, synd bara att det inte blir gott föränn man käkat det i nån vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0