söndag

Idag mår man ju som man förtjänat efter att man har slängt i sig alldeles för mycket vin men jag hade skit roligt igår iallafall och det blev en lyckad fest! Kanske borde ha passat på att leka lite mer i leklandet men det kändes lite för farligt med alkohol i kroppen haha.

Så nu ska jag bara slappa till jag ska få lifta med Plesners bror tillbaka till umeå, guld! Hade inte varit så roligt att sitta på en buss en dag som denna. Sen måste jag lämna tillbaka cdspelaren som vi fick låna också!

Annars så längtar jag faktiskt tillbaka till umeå, André berättade att Keiko har gått och letat efter mig på kvällarna när han har gått och lagt sig, LILLA GUMMAN JAG KOMMER SNART HEM TILL DIG!! (som att hon skulle kunna läsa det där haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0