snorkanon i näsan

Jag är så sjukt tät i näsan, och jag hatar nässpray samtidigt som det är den bästa uppfinningen i världen. Jag är knappast ensam om att när man börjar ta nässpray så är det så jävla svårt att sluta då jag iallafall aldrig slutar bli tät i näsan när jag väl börjat med nässpray. Det som gäller då är att ta sig igenom 2-3 dagar utan sprayet och det är sååååååå jobbigt, kan inte sova om jag är tät i näsan så ännu ska jag inte sluta.. vill inte ens veta hur länge jag har sprayat nu.. säkert 2 veckor..snart flyger min näsa av.

Annars då så har jag fortfarande inte börjat på mina uppgifter och jag känner hur omotiverad jag är även om jag får bra betyg på varje uppgift jag lämnar in. Är less på skola, nu vill jag jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0