snor

Nu har jag lämnat in uppgifterna och jag tror inte jag kommer att få Mvg på någon av dom, var så konstiga uppgifter så jag förstog inte riktigt allt man skulle skriva osv. Men så länge jag får VG iallafall så är jag nöjd, men man kan ju alltid hoppas på bättre..

Har tidigare idag sett filmen Dear John också, den var inte alls lika bra som jag trodde, så det var ju tråkigt. Filmen var ju iofs helt okej men har sett många bättre filmer i mina dar!

Vad ska jag göra nuu då, kanske fundera på hur jag ska göra inför nästa uppgift till Digitalt skapande då jag kommer få lite problem att inte bryta mot upphovsrätt lagen haha, så det kommer inte bli som jag vill. Vi ska nämligen redigera ljud och leka med effekter osv, men att hitta ljudspår är det som kommer bli jobbigt. Vi får väl SE hur det går.

Kommentarer
Postat av: Mikkelkjersti

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-02-11 @ 11:51:31
URL: http://mikkelkjersti.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0