Skor

faaan, jag var just in på nelly.com bara för att kika lite och klickade sedan på skor.. det skulle jag inte ha gjort för nu såg jag ett par skor som var fräcka och som jag vill ha, dels för priset, dels för att de har fraktfritt i veckan men mest för att de var snygga... Att dom inte låg uppe igår när jag beställde jackan och tröjan!!! Jag kan nämligen inte betala med mitt kort på internet, måste fixa ett visa kort.. tillkommer ju alltid en jobbig faktura avgift.

Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. de kostar ju trots allt bara 379 kr, plus att jag får 10% rabatt också..uhuhu

I-landsproblem kan vara jobbiga ibland..

Jag ska rådfråga med André vad han tycker haha.

Update:
Bestämde mig för att klicka hem dom men då går det inte att logga in på sidan, ser inte anledning till att behöva logga in för att beställa, nu blev jag lite tjurig.

Update nr 2:
Haha det visade sig att jag klickat på skicka nytt lösenord för många gånger så tillslut gick det och nu är skorna förhoppningsvis påväg hem till MIG, kom till mamma!!!!!!!! Dock kunde jag inte beställa med faktura av någon konstig anledning så det fick bli postförskott.. jävligt onödigt, måste fixa visa-kort snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0