prov

Fick igen naturkunskapsprovet och som jag gissade så gick det inte sådär super mega bra. Men några poäng till så hade jag klarat det.. jävla jävla.

Men nu har jag fått ett häfte med G-frågor som jag ska svara på och sedan kommer provet utgå ifrån de frågorna. Myyyycket lättare. Har jätte svårt att plugga inför prov ifall det är såhär: Läs 39028509328509 sidor och utifrån det ställs frågor till provet. NÄÄ inte min grej.

Nu ska vi strax käka sen ska jag ut och GÅ! JAPP idag börjar träningen. Även om det inte blir ett asjobbigt pass på iksu så är ju en promenad bättre än ingenting.

Kommentarer
Postat av: mika

ALLT FÖR DIG GÖMMAN

2010-10-04 @ 19:33:50
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0