pank

Nu är jag både glad och ledsen på samma gång, jag gjorde av med så mycket pengar nu i oktober så att jag kommer att leva på vatten och bröd i princip den här månaden.. okej inte riktigt men nästan. Var "tvungen" att köpa ett par riktiga vinterskor idag, plus att jag var tvungen att köpa en bok som de inte hade på biblioteket som jag var tvungen att ha till en kurs... så idag har jag gjort av med nästan 2 tusen kronor. uhuhuuu... och jag har inte ens betalat alla räkningar än haha.. så den här månaden blir det inget festande och inget onödigt köpande.

Dock så kan jag ju glädja mig åt att dessa skorna kommer hålla i flera vintrar framöver, det dåliga är ju då att det är ju inga direkta "gå på stan"-sortens skor, utan dessa kommer jag ha när man är ute med Keiko och plumsar i snö osv. Påtal om Keiko så ska jag och André ta med henne till ett ställe där folk samlas med sina hundar och har lydnadsträning idag kl 19 här i umeå. Så det ska ju bli spännande att se hur jävla galen Keiko kommer att bli när det är så många hundar hahaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0