onsdag

ONSDAG vilken rolig dag eller kanske inte. Vi har ingen frukost hemma och jag är hungrig, måste vänta till André vaknar för att sen fara på willys och handla handla massa mat.. = mindre pengar = mindre kul.

Sen måste jag börja med mina uppgifter, annars blir det jobbigt sen.

Men vad ska jag göra till André vaknar då.. nej jag kan inte börja med uppgiften för jag fattar inte vad som står att vi ska göra.. jag förstår inte alltid vad våran lärare vill att vi ska göra då hon kan skriva lite konstiga meningar så det kan stå typ: "Du ska skriva äpplet flög sen hur det äpplet inte kan vara i trädet och räven gick förbi sen och .." ja ni fattar. Så därför brukar jag ta André till hjälp för han brukar alltid kunna lista ut vad det är jag ska göra haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0