onsdag kväll

I helgen kommer jag köra upp till Skellefteå, vi hade tänkt fara imorgon men då snackas det om snö hit och dit och eftersom jag inte har vinterdäck, och såg att de skulle bli varmare på fredag så kör vi nog upp då istället.

Jag och Keiko kommer befinna oss i Skellefteå medan André far vidare till Norsjö's vildmarker, sen kommer jag åka till norsjö också, vet inte än om det blir på lördag eller söndag.. de får vi se.

Idag har jag inte mått så bra, blir bara mer och mer förkyld för varje minut känns det som, men efter en powernap så kändes det lite bättre. TUR ÄR VÄL DE, så pågrund av att jag känt mig så hängig så har inte min hjärna varit nog kreativ till att jobba med uppgiften.. fasen. Kommer måsta sitta i helgen och jobba med den känns de som.

NU ska jag se filmen som går på 6an, och sen blir det sängen för imorgon har jag 2 lektioner.. kom just på att jag måste göra en "labb" till imorgon också, borde väl göra den nu då medan jag ser på filmen.

GRATTIS IGEN TILL DIG JOSEFIN PLESNER MIN VÄN!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0