oj ojoj

Det blåser så jäävla mycket ute idag så det blev ingen promenad, vill inte bli mer förkyld än vad jag redan är. (jaja dålig bortförklaring fast ändå bättre än: det flög förbi en fet elefantskalle som sa åt mig att inte gå ut och gå idag). eller? kanske inte.

Råkade somna i soffan också vid 20, och vaknade upp igen strax efter 21.. inte bra inte bra.

Och imorgon ska jag dra på willys och storhandla så fort jag vaknar, varför jag ska fara så tidigt är för det är alltid så jäävla mycket folk på ersboda, oavsett tid eller dag så verkar alla ska handla samtidigt som jag/vi. Så nu hade jag tänkt fara direkt jag vaknar så då borde det väl inte vara kaos?

Jaja nu ska jag kolla lite bloggar, slöa och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0