Nöjd, men inte super nöjd.

Blir mycket skrivande om skolarbeten nu men det är pågrund av att det är det enda som cirkulerar i min hjärna just nu. Fick iallafall min första uppgift betygsatt nu och jag fick NÄSTAN VG haha.. jag "snuddar vid VG" som min lärare beskrev det. Så jag är nog nöjd ändå, med tanke på att frågorna är såå sjukt svåra och har aldrig ställts inför sånna frågor förut där man verkligen måste tänka till och svara på ett bra sätt.

Men! Jag har ju fortfarande en uppgift kvar i den kursen som ska in i veckan, så imorgon får jag sätta mig och tänka som en smart hjärna. Nu blir det tv och sen sova.

Vi såg förresten en film nyss, RED heter den, rätt bra, rätt rolig. Helt klart sevärd.


Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

haha jo =) fast det är nog den nyaste visionen.. Fast jag vet inte. Men det är ganska bra underhållning!

2010-10-29 @ 03:18:29
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0