nästan panik

Vi hade ju fixat hundvakt till keiko, grannarna på våningen längst ner skulle passa henne i några timmar, men sedan har hela familjen fått magsjuka som vi fick veta alldeles nyss så jag trodde det var kört för mig att få klä ut mig och gå ut. Men så kom vi på att vi har ju faktiskt fler grannar, så då plingade vi på hos dom mittimot som jag vet brukar passa en annan hund och som själva ska köpa en samojed efter jul och hon skulle vara hemma hela kvällen och kunde ta hand om Keiko! Det känns bra att vi har schyssta grannar! Inte för att jag hade dött ifall jag varit tvungen att vara hemma ikväll, skulle bara känts lite onödigt då jag inhandlat grejjer för att klä ut mig haha.

Strax kommer mamma och peter hit och hälsar på en snabbis och efter det blir det nog att börja göra sig klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0