morotar

Keiko vill alltid smaka på allt som man käkar på, i början fick hon en liten bit morot som hon sedan sprang runt och lekte med, sen fick hon en lite större bit morot som hon också sprang runt och lekte med, men så fick jag hjälpa henne genom att hålla i biten så hon fick bita av en liten bit i taget, jag tänkte ju inte på att hon har mini tänder och morötter är ganska hårda haha.

Annars så har jag varit på skolan idag, fick igen provet och jag måste nästan skratta åt mig själv, jag tror ingen fick lika dåligt resultat som jag fick.. som tur är så påverkade inte provet betyget utan det där var med ett "visa vad du kan"-prov. Men ändå...faaan..

Nu ska jag se lite extreme home make over sen ska jag fortsätta på min uppgift ifall jag vill att den ska vara klar och bäst innan söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0