mongolid telefon

Har varit och köpt ett nytt simkort för 100 spänn, men det fungerar fortfarande inte.. KANON KUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så snart ska vi fara på expert och då ska André få hjälpa mig att klaga lite då jag knappt haft telefonen i 3 veckor och den pajjade efter bara några dagar. Så jag tycker jag borde få en ny telefon direkt i handen, men eftersom jag aldrig ha tur så vill dom garanterat skicka in den på lagning... men då blir jag galen.

BLUUUUUUU


Update:
Kom just hem från Expert och inte fan fick jag en ny telefon nej nej utan den skulle skickas in och kunde ta upp till FYRA VECKOR. Just nu önskar jag att jag aldrig hade lagt ut 3 tusen spänn på den där jävla telefonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0