mitt hjärta gråter men min hjärna skriker jaaa

Jag har lagt upp en gräns på mitt sparkonto att jag aldrig får gå under en viss summa, men denna månad kommer jag måsta spräcka min budget då jag verkligen behöver en vinterjacka, och så behövde jag köpa något blått till josefinarnas fest då de har blått som tema (bra att de valde en lätt färg haha), Och eftersom nelly.com har fraktfritt hela veckan, och att jag fick 10% rabatt på det jag beställde pga studentkortet så kändes det lite bättre haha.

Detta var iallafall vad jag beställde


Detta var det bästa jag kunde hitta i blått och till ett rimligt pris så nu får det bli så, sålänge den inte är ap-ful i verkligheten. Och jag är less på svarta jackor så jag tänkte testa en grå/blå.

Sen att jag måste beställa nytt mineralsmink nu också vill jag egentligen inte tänka på, då mina siffror på kontot bara kommer raaasa neråt. Denna månad blev jag av med mer pengar än jag trodde då vi var tvugna att betala Keikos försäkring och försäkring på lägenheten, det är inte lätt alla gånger. Längtar till jag har jobb och tjänar mina egna pengar istället för en fjuttig summa som man lånar. Och att lägenheterna i umeå är bajsdyra är ju en annan grej man kan klaga på men de gör jag inte denna gång..fastän jag redan gjort det haha åå.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

haha neeejjag suger i matte och hatar matte. Men man får inte tänka så :)

2010-10-12 @ 16:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0