massa mat

Nu har jag varit och handlat flera kilo mat på willys, jag insåg så fort jag parkerat bilen att det skulle inte bli roligt att bära alla 3 påsarna hem till oss med mina klena armar. Och visst hade jag rätt, fick stanna av ca 5 gånger på vägen och vila armarna och när jag skulle ta hissen upp ville den inte åka ända upp till 3dje våningen utan valde att stanna på 2a våningen, PERFEKT. Trodde mina armar skulle lossna. Men nu har jag handlat iallafall och mitt konto gråter blod.

Nu mina kära vänner ska jag kanske börja plugga, börjar va på tiden.

Jag hittade roliga bilder från stadsfesten förra året såhär tänker jag mig att jag sa:
bild 1. Jag: - MEN JOHANNA vi ska vara seriösa

bild 2. Det gick ju bra...eller?

Bild 3. och tillslut gav hon med sig hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0