Måndagskväll

Nu är jag klar med musiken till på lördag, äntligen haha. Annars har jag inte gjort så mycket vettigt ikväll förutom att ha varit astrött och det blev ingen träning..fy på mig.. men jag gick faktiskt hela vägen till och från skolan så det får ha varit min "mjukstart" till träningen som komma skall  hehehe.. varför ska det vara så jävla svårt att börja träna för?!! Fast när man latat heeela sommaren så skyller jag på det..jag har blivit för lat, en stor latmask som ålar efter golvet.

Satt och kollade igenom alla bilder jag har på datorn och hittade denna alldeles förträffligt fina bild. Detta måste ha varit i sjuan 13 bast tiden flyger iväg.. men jag är glad att jag har så många fula bilder på datorn som man kan skratta åt när man har tråkigt

Det roliga är att jag har kvar samma mp3-spelare fortfarande, imponerad över att den fortfarande fungerar bra. Men gamla grejjer är ju bäst, det enda jag inte förstår är att du min käre fader lät mig betala 2000 kr för en mp3 spelare som idag inte är värd ett skit, men jag är tjurig jag vet, jag var/är bra på att överatala, en ganska bra förmåga om jag får säga det själv hehe-eh--eh-ehhe-e-hh-eh-e-eh-eh-eh

Nu ska jag kika på ett konstigt program på 3an om kusiner som är kära i varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0