måndag igen

Måndag, vilken roolig dag.. fast mina måndagar är inte så jobbiga, iallafall inte idag då jag bara har Matte mellan 10-11.30 ungefär och sen kan jag åka hem.

Fast sen då jag kommer hem så måste jag fortsätta på att klura ut ett bra musikstycke som jag kan använda i min uppgift. Äntligen har vi fått börja GÖRA saker på den här kursen haha, har lämnat in 7 skriv-uppgifter till en kurs som heter: Digitalt Skapande. Måste ju säga att jag är besviken på kursen då jag trodde det skulle vara mer att göra och inte bara en massa skrivande hit och dit. Så 7st skrivuppgifter och 3st "skapa" uppgifter var inte riktigt så skojsigt.

Nu ska jag riva ut garderoben och se ifall jag hittar några rena kläder och om ett tag sätter jag mig i DEN RÖDA FLAMMAN och åker till skolan i 100 km/h!!! Hahaa.. ja nästan iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0