leverans

Jag har just varit och hämtat ut mina paket från nelly, de kom samtidigt.. smidigt och bra.

Jackan tyckte jag först såg jätte konstig ut, men vinterjackor är ju oftast inte ap-snygga, tröjan var större än jag trodde och var väl inte direkt i ett "fest-material" men den får duga.

SKORNA DÅ?
Skorna är så jäääääääääääääääääääävla snygga, fufan jag dör.. och jag dör för att på högra foten så gör det ont i min knöl när jag går för det sticker ut en kant inne på skorna, det gör dock inte ont på min vänstra fot men så jävla typiskt. Men jag ska inte lämna tillbaka dom aldrig i livet haha.. dom är för snygga för de, så jag ska sitta och ha på mig dom så att dom förhoppningsvis formas efter min stora knöl på foten. Vill man vara fin så får man lida pin eller hur?

Kan ta kort sen, måste bara ladda mitt kamerabatteri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0