kväääll

Jag fryser och är trött. Jag har inte börjat på mina uppgifter än men det får jag ta itu med imorgon då!! Typiskt obra. Det gick iallafall bra på lydnadsträffen, men som vi kunnat räkna ut så satt inte Keiko still särskilt mycket då det var kanske 20 hundar till där haha. Men hon skällde inte iallafall. Vi stod mest och tittade på så att hon får miljötränas först innan hon kommer att ha tid att lyssna på oss. Men de där ska vi tillbaka till fler gånger!

Nu ska jag lägga mig under täcket och se repris på ett program som jag missade för en vecka sen och efter det ska jag sova. Imorgon ska jag ju göra det där provet och jag tror inte det kommer att gå så bra, min hjärna är nämligen inte så bra på att lagra saker haha.. men jag hoppas det är ett någorlunda lätt prov. Skulle ju suga ifall jag får dåligt resultat på provet men har fått skitbra betyg på mina uppgifter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0