kräk

Inatt har inte varit en "rolig" natt, speciellt för Keiko då hon kräktes 6 gånger på rad till de inte fanns något mer i hennes mage att kräkas ut. Idag är hon piggare, men vi köpte någon specialmat igår hos veterinären så jag måste ringa dit och kolla ifall det kan vara byte av foder som gör att hon kräktes som en galning. Eller att de var att hon bajsade på golvet och tog en liten smakbit, de har hon gjort förut och kräkts av.. kanske inte så konstigt hehe..

Idag har jag prov också!!!!!!!!!!!! Jag hade inte ens tänkt på att man kanske måste göra ett sista prov i distanskurser så idag kl 13 har jag slutprov i digitaltskapande, så vi får väl se hur det går..... har ju inte direkt pluggat, men antar att man ska ta utifrån uppgifterna man har gjort.. aja vi får se hur de går som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0