Keiko

Jag kom på att jag hade en video som vi spelade in för lite mer än 1 vecka sen men inte hade lagt upp den, klippte till den lite så bara de roliga delarna kom med. Hon brukar nämligen "yl-gäspa" ibland, speciellt när hon är trött. Och se hur mycket öronen hängde för bara några dagar sedan, nu står dom rätt upp i taket.

Sen tycker jag det är jätte roligt i slutet när hon sätter sig på Andrés sko, precis som "nej du ska inte gå utan mig!!!" haha.

Nu pratar hon iofs mer än för en vecka sen men det är roligt med en OUoOu:ande hund ! ;)

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

guu va gullii hon är=)

2010-10-10 @ 03:53:08
URL: http://josefinplesner.blogg.se/
Postat av: Åsberg

mohaha, så fort ja tryckte på play så komme både mimmi och ida springades och började "yla". dom förstod som inte riktigt vart hunden var :P

2010-10-11 @ 11:42:50
URL: http://flikkanlinduuus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0