kan du också?

Jag har hållt undan en dold talang som jag har för er mina vänner. Jag tror André tänkte att jag var knäppast i världen nyss när jag visade han min dolda talang..

Det här är det jag kan göra:
Jag kan fejkskratta tills jag börjar skratta så mycket att jag får ont i magen och tårar sprutar. En bra grej att kunna när man har tråkigt ofta.

Och jag kan ju inte vara ensam om detta så nu undrar jag om det är någon annan som också kan göra det? Jag börjar alltså skratta åt mig själv för att jag låter så jävla fult, så testa du också om du kan och lämna en kommentar isåfall. Detta är en väldigt talangfull talang enligt min mening, och samtidigt väldigt rolig haha.

Det du ska göra är alltså att sitta och fejkskratta så fult du kan till du börjar skratta på riktigt, inget mesigt "he-he" skratt ska komma utan ett helhjärtat ärligt skratt som om du sett det roligaste i världen!! Jag hade lagt upp en video när jag gör detta om jag inte skulle låta som en brunstig älg när jag skrattar som mest.

Kommentarer
Postat av: MÅNS

JA KAN JA KAN JA KAN. jag gjorde det igår på golvet i vår sovsal. det är så sjukt jävla kul. hehehehe.

2010-10-17 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0