jag vill men jag vet inte om det går!!

Det är en grej jag vill göra, men jag är inte riktigt säker på att det går..men jag kan ju knappast vara ensam om att ha frågat iallafall så har just skickat iväg ett mail till viva och frågat om man kan avbryta 2st pågående kurser och välja 2 andra på distans istället.. Alltså fortfarande läsa 400 poäng fram till jul.. vi får se vad dom svarar. För jag känner för att kasta Matteboken och naturkunskapsboken i väggen just nu. Detta är inte mina starka ämnen och jag valde att plugga upp mina betyg i dessa då jag trodde man behövde betyg i dem för att kunna söka till universitetet men oj så fel jag hade. Det är bara vissa kurser som kräver matte b tillexempel så allt detta försök till att lära mig åt helvete känns det som just nu.. men vi får som sagt se vad viva svarar, jag antar att det inte går bara för att det går så jävla dåligt just nu. Faaan, jag vill verkligen klara det men just nu känns det inge vidare kan jag ju påstå.. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0