jag är en städtant

Hur ofta skriver inte jag att jag städar? Minst 10000 gånger per dag känns det som. Och gissa vad jag gjort nu? Jo städat överallt. Det såg ut som ett helvete här och jag vill ju visa Tina att jag är bra på att städa ;) haha. Jag städar nog ofta bara för att det blir så jävla skitit ofta.. logiskt iallafall.

Nu gör jag ingenting, har just städat klart och väntar på att dom ska dyka upp! Och jag tror någon har fest här i huset för en bas dunkar högt som fan.. nu blev jag sugen på att festa igen haha.


Tina och jag
det här var ett tag sen, men det här var sist vi var hos oss och festade.. eller var det näst sist? jag minns inte.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

verkar det bli en lyckad kväll för dig ikväll?

2010-10-08 @ 19:48:45
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0