inget prov

Haha jag har inte flyt när det gäller att fara och göra något som har med skolarbete å göra. Far dit där Infokomp har sitt kontor, är en halvtimme tidig så får vänta 30 min, sen väntar jag ytterligare 15 min men ingen öppnar när jag knackar på. Ringer numret som står på dörren och får då veta att vi missförstått varandra så han jag bestämt tid med trodde jag hade menat IMORGON kl 13.. men jag menade ju idag kl 13. Så det var bara att åka hem igen och nu får jag göra provet på måndag istället.. kanooooon......


Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

Jasså =) Ja våa hjärnor är på samma våglängd! gör du det på distans då också? Jag skulle behöva någon att diskutera med, det är svårt.. har som inte kommit in i det. =)

2010-10-21 @ 16:20:19
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0