Hemma igen

Kom hem för ett tag sedan och det känns skööönt. Keiko hade redan innan jag kom hem sprungit till dörren som att någon skulle komma, och nästan just då kom jag hem, och jag åkte hiss så hon kan inte ha hört mina fotsteg i trappen. Men hundar är ju bra på att känna på sig saker, sen var hon super glad när jag kom hem och hoppade upp i min famn och pussade mig överallt haha.

Nu sitter jag och väntar på att André ska komma hem från ica där han skulle köpa sallad till oss och såklart chips och cola, så sjukt egentligen hur sugen man blir på sånt när man är bakis.. men det är ju så jääävla gott!! Annars ska jag bara se film och slappa hela kvällen. Imorgon har jag massa saker jag måste göra nämligen fara på stan och låna böcker till mina nya kurser och göra slutprov i digitalt skapande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0