HEJ!

Har inte blivit något bloggande idag pågrund av att jag suttit och skrivit en ÄNNU längre uppgift än igår, denna blev till och med över 3000 ord.. herregud vad mina fingrar smattrar. Har iallafall gjort klart den och skickat in den, och jag kan väl inte säga att jag förväntar mig ett vg då dessa frågor vi får om etik och moral och blaa blabla är väldigt svåra att svara på. 

Nu har jag 2 uppgifter kvar innan söndag, men det orkar jag inte göra ikväll utan de ska jag göra imorgon istället.

Vi har iallafall varit på barnens hus idag och inhandlat "kostymer" för imorgon haha, det blev lite "sista minuten" så jag ska vara batwoman och andré ska vara link i zelda.. det är alltså nörd tema på festen. Min batman mask är lite liten så mina kinder blir ihoptryckta, kanske inte så konstigt med tanke på att det är en barndräkt haha men det kan ju bli kul ändå.

Sen har Keiko fått vara hos Tina och Rickardh också medan vi var och handlade, och det tyckte hon nog var kul och jag tror Tina är lite kär i Keiko, men vem är inte det? ;)

André har köpt Fable 3 idag också, så vi lär väl sitta och nörda det hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0