Hej på dig din fula regniga tisdag.

Godmorgon!!
Strax sticker André iväg på skolan, men endast i två timmar och det är bra för vet ni vad jag ska göra sen? JO TRÄFFA MOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAA, jag minns inte ens hur länge sen det var vi träffades, men jag tror tammetusan det var snö ute då? Eller var det de Moa? Jag minns bara att det var jäävligt länge sen jag såg den räkan.

Och Andrés storebror kommer hit idag också som inte han har träffat på ett halvår för att han har jobbat i Schweiz (ja, jag var tvungen googla hur det stavades, jobbigt ord de där).

Sen påtal om skolan så har jag nu fått bekräftelse om att en ny kurs ska läggas in hos Infokomp (där jag pluggar distans) och det känns bra nu, nu måste jag bara ringa CSN och se så att dom inte tar ifrån mig mitt studielån när jag abryter två pågående kurser. Men det borde de inte göra då jag ändå kommer läsa exakt lika många poäng..men vi får se, man har ju hört rykten om hur jävliga dom kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0