haihaihaohiahiahiiihAAA

Haaaha jag fick svar på den andra uppgiften för ett tag sen och jag fick mvg igen, herregud jag har aldrig fått såhär många mvg i hela mitt liv på uppgifter, så nu tycker jag ju att jag borde få mvg på kursen också. Fast ännu har jag 2 uppgifter kvar som är lite krångligare men roligare framförallt, den jag håller på att klura ut nu är som jag skrev igår att man ska mixa ihop ljudspår med varandra så de matchar bra och den sista uppgiften så ska jag göra en film. Jag har redan en idé om vad jag ska göra men att få det bra är ju en annan femma.

Nu ska jag fortsätta sitta och klånka på "pianot" i datorn.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Gu´va´duktig du är - GRATTIS!!! Där ser du vad du kan prestera bara du lägger ner lite tid & energi! Det är ju som du säger: tänk bara om du begripit det när du gick högstadiet och gymnasiet, vilken tid du sparat in+pengar! Men bättre sent än aldrig =)

2010-10-12 @ 09:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0