Godmorgon

Jag vaknade nyss, ganska sjukt eller hur?... hehe skoja bara, jag vaknade från en powernap. Idag har jag haft matte och stannade kvar på skolan då vi fått information från våran NK lärare att vi som skulle göra labben skulle vara där kl 12.30, vi är 3 st som sitter och väntar i FEMTIO minuter på att läraren ska komma.

Sedan kommer hon och säger att hon flyttat fram lektionen till kl 13.15, men så roligt att du sa det till oss. Och vet ni vad hon gör sen? Hon skickar hem mig och en av killarna som också stått och väntat i 50 minuter för att vi inte svarat på frågor i ett häfte där det klart och tydligt står: TA ETT MIKROSKÅP OCH SVARA PÅ DESSA FRÅGOR. Jo men alla har ju ett mikroskåp hemma. Detta var alltså andra gången jag blev hemskickad från den där labben för att jag inte svarat på dom frågorna. Men sån tur är så fick jag mina svar hos Viva idag så snart förhoppningsvis pluggar jag inte Naturkunskap eller Matte längre!!! JIPPI HOOO

På tal om annat så stod André och fuldansade till den här låten:

Och Keiko ylade lite då och då, jag vet inte om de var för att hon "gillade" låten eller om de var för att hon "gillade" att André dansade hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0