Frisör

Det var alltså en Frisörlinje som Tina sett fanns i Övik.. faan jag vill jag vill jag vill! Så roligt det skulle vara..grejjen är bara så att det är en utbildning som kostar pengar, jag skulle vara tvungen att låna 125 tusen riksdaler.. men de skulle ju vara värt.. jag har ju pratat om det rätt länge att jag vill bli frisör. Isåfall kommer jag söka till Höst terminen 2011 då André gått klart skola här i Umeå. Så det kommer nog sluta med att jag söker, jag känner peppen fastän det är långt kvar till hösten 2011 och att man måste på intervju men det skulle jag klara!

Annars så blev håret bra, blev inte alls så mörkt som det såg ut i början så jag är nöjd, nu har jag en jämn färg iallafall, och nu ska jag förbereda inför uppgiften jag ska göra imorgon så allt går mycket fortare då!

Kommentarer
Postat av: tina

kanske jag som borde gå frisör ist med tanke på att färgen blev jämn ;) hehehö. nämen frisör skulle passa dig jävligt bra så jag tycker du ska söka det! tänk såhär - alla som pluggar lånar pengar, jag är nog redan skyldig över 125000 å då är jag inte ens klar än :P

2010-10-19 @ 20:17:22
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0