fredags mys eller fredags krök

HEJSAN!!! (säger detta såhär Heeejsaaan och en äcklig gubbe min på det)

Idag ska jag faktiskt plugga på riktigt, for real, dnaidshifha (på riktigt på mongoli-iska), jag tror jag har skrivit det varje dag den här veckan, att jag ska börja på uppgifterna alltså.. men nu har jag bara 3 dagar på mig så det är dags att lägga på en kolbit som man brukar säga.

Och ikväll blir det Fredagsmys, inte fredags krök. Jag är sugen på att festa faktiskt... eller jag är sugen på att dricka vin som en gammal tant hemma i soffan, fast en massa folk på det också. Men jag får hålla mig i 2 veckor till, tänk så bra att skaffa valp.. man blir nykterist ett tag = bra för hjärnan. Snart kanske jag blir smart också.. uppfinner en grunka som kan göra allt du kan tänka dig. Je he vore bra.

Nej nu ska jag sluta sitta här och böla och börja plugga istället.. heeeeeeheeeeeeeeeeeee...


Och påtal om något helt annat så blev jag sugen på att se massa disney filmer efter att ha youtubat sönder alla disney låtar. TÄNK så tur vi hade som fick se bra barn-filmer med en mening bakom istället för all skit som visas nu. OM jag någon gång skulle få barn så skulle jag tvinga dom att se alla disney filmer.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jag älskar alla bär! Frukt, bär och grönt är min drog! Och pommesfrites kan jag få riktiga cravings efter.



Har du någon sådan konstig grej som du ibland blir stööört sugen på? :D

2010-10-08 @ 14:59:41
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0