Fredag 15 oktober

Godmorgon.

Idag blir det nog inte till att köra till Skellefteå då det fortfarande ligger is på vägarna utanför. Men det finns inte så mycket att göra åt då man inte varit smart nog att ta med vinterdäcken från Skellefteå. Så idag vet jag inte riktigt vad det blir till att göra, måste göra klart min uppgift som jag satt med ända till kl halv 2 inatt, så lite framåt gick det ju. Nu måste jag bara få det till att matcha perfekt sen ska jag lämna in den!


Idag är det även den 15 oktober 2010, två år sedan Morfar gick bort, vi alla saknar dig och tänker på dig, jag vet att vi kommer ses igen när tiden är kommen, du får nog vänta i många många år till men jag vet att du kommer vara där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0