Fördelar

Jag läste precis Kenzas blogg och såg att både universal music och sony blivit intresserade av henne efter avsnittet i deras show där de spelade in en låt med Darin. Och att hon idag skulle iväg för att träffa Universal, jag kan inte undgå att störa mig sjukt mycket på det.

Ja hon är en av sveriges största bloggare och ja hon är väl förtjänt av det, men snälla hur många fördelar ska kastas på dessa tjejjer som om de vore kungligheter? Jag är inte ute efter att dömma någon, men jag tycker inte alls att hon hade något särskilt i rösten som gjorde att man blev imponerad, hon lät som en i mängden precis som de flesta gör. Varför de är intresserade av henne är ju så uppenbart att jag vill bajsa på dom. Men det är ju såklart inte henne man ska tjura på utan de är ju de andra.

Nu ska jag sluta klaga och städa lite.

Kommentarer
Postat av: tina

Jag håller med dig, PUNKT.

Haha nä men det är ju så. Tycker inte ens hon har en bra blogg längre, men dom mest kända bloggerskorna blir ju galet bortskämda. Har dock inte hört henne sjunga, men kan tänka mig att det är som du säger ;D

2010-10-15 @ 16:16:56
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0