finally

Äntligen har Keiko somnat, hon har varit som en duracellkanin hela dagen, knappt sovit något.. Så nu ska jag bege mig i säng och hålla tummarna för att jag klarar provet imorgon.

Och påtal om imorgon så kommer keiko vara utan nån av oss för första gången, dock inte själv utan vi har skaffat hundvakt under de 2 timmarna som jag har prov och andré måste på inskrivning för en kurs tror jag det var. Det känns lite hemskt, jag tänker bara på alla hemska saker som kan hända att hon springer iväg eller något annat galet. Men 2 timmar är ju ingenting, vi får se till att hon är astrött när vi lämnar henne i huset mittimot. (Andrés kompis).

GODNATTtTtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0