faan

Jag blev så inne i mitt "musik skapande" så jag missade serien jag skulle se och ändå så fick jag inte ut något användbart av mitt försök till att knåpa ihop en hyffsad melodi. Himmelskit

Förresten så gjorde jag och andré något jävligt omoget idag.. ni vet när man var fjortis och inte alls tyckte det var fult med sugmärken på halsen? Mm jag och André får ibland någon knäpp över olika saker och idag spårade det ur.

Jag började med att göra ett mesigt sugmärke på hans arm, han blir gaalen och jagar mig och gör ett fult sugmärke på min hals, tur var väl att det blev litet. Jag hämnas och gör ett sugmärke på hans kind och hans hals. Och nej det var inte riktigt så att vi tillät varandra göra det heller, det var som en brottningsmatch och Keiko ville ju också vara med så hon bet i Andrés arm och det var Kaos hahaha.. Nu blev detta väldigt slarvigt skrivet men de kanske går att förstå.

Strax blir det sängen och imorgon är det skola, ingen NK bara matte..skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0