Ett spöke eller en kråka?

Keiko har varit jätte duktig och inte kissat inne på ungefär en vecka nu, haha vad tror ni hon gör idag då? Jo nyss kissade hon under matbordet (vårat fel för vi inte uppmärksammade att hon behövde ut), så andré går ut med henne och vad tror ni hon gör direkt de kommer in igen? Jo hon ställer sig och skiter på vardagsrumsmattan som jag ÄNTLIGEN tog fram idag för hon varit så duktig hahahaa.. ganska kul ändå. Hon vet att hon inte får skita på golvet så nu testade hon mattan för den inte varit där innan.

OCH NYSS VET NI VAD som händer då?! Jag sitter här och skriver inlägget och så hör jag bara ett jävligt högt"AAAAAAAAAAAAAA" tänk er som ett litet barn som skriker det högsta den kan, jätte ljuuust. Jag tror jag fick en hemlig hjärtattack för jag blev så jäävla rädd, springer in i sovrummet och andré gör det samma så sitter hon där på mattan och kikar under sängen. Jag säger att det kan omöjligt vara Keiko som lät de måste ha varit ett barn-spöke hahaha..

Sen tvingar jag andré att titta under sängen så hittar han ett av hennes tuggben och han sa att det var det hon ville ha. Hon brukar normalt låta ifall hon ser nått under något som hon vill ha men inte fan har hon låtit sådär. André tror hon fick en kråka .. men jag tror att det var ett barnspöke haaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0