dagens dag som en dag som en dag

Idag har jag städat, och jag har ändå inte städat klart, det som ska göras mer är att fixa iordning tvätten från igår kväll. Behöver egentligen städa hela min garderob då det ser ut som någon släppt en brakare där inne men det orkar jag inte. Ikväll måste jag bränna alla skivor, hoppas bara jag har skivor hääääär.. måste kolla.. annars blir de mindre skojjigt.

Annars så ska jag bara slappa ikväll då jag mår lite illa, måste ju vara på topp nu i helgen! Ska se lite topmodel, fixa kläderna, fixa musiken och packa till i helgen så jag har det klart, sen kanske jag hittar någon bra film att se, vem vet vem vet.

Jag har fortfarande inte fått svar på min uppgift, jag undrar om läraren sitter och gnuggar sig i huvudet och undrar "vad fan är det här!?" det skulle inte förvåna mig..hehe

Sen fick jag veta av Plesner att hennes katt fläcken blev påkörd igår, hemskt. Jag kommer alltid minnas fläcken som den första katt jag någonsin blivit dregglad på utav. Inget dåligt minne utan det var tvärtom väldigt roligt.
Vila i frid fläcken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0