beroende av nässpray

Snart blir jag gaaaaaalen, jag skrev om det här i ett tidigare inlägg nångång nyligen men jag hatar nässpray, jävla jävla.. det är så sjukt svårt att sluta med det och nu har jag använt i flera veckor varje dag känns det som, och blir alltid samma sak varje gång man blir fast i nässprayshelvetet. Sår i näsan och det gör ont varje gång man sprutar upp det där magiska medlet i näsan som räddar dig för en liten stund. faaaaaan.. okej jag ska sluta när den flaskan jag har nu är slut.. jag vet ju att det går då jag har gjort det förut men det är så jobbigt första dagarna uhuhuhuu..

damn you din lilla jävel

Sen att jag har nyst hundraåttio gånger idag har gjort att min rygg är helt päronpaj nu också.

Nu ska jag sluta klaga och se Thailands turister i trubbel på 4an som jag följt, ganska bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0