arne

Jag höll mitt löfte och har nu börjat på en av uppgifterna, den jobbigaste, sen att jag inte gjort klart den behöver ju ingen veta egentligen.

Ikväll kommer min stora syster och hennes kille över för att slappa och se på idol, gissar på att grabbarna kommer nörda spel på datorn. Men det blir ju trevligt, roligare än att sitta själv iallafall. Sen har inte Tina sett Keiko på ett tag heller, så ärligt så är vi lite som folk-magneter nu när vi har valp, alla vill hit, wonder why ? ;) NÄSTAN som hundtricket.

Nu mina vänner ska ni få se en riktigt jävla ful bild och jag kan inte sluta garva när jag tittar på den.
Denna bild är alltså tagen i maj 2007 och jag förstår inte hur bilden kan ha blivit såhär

Ser ni vad jag ser?
de 2 första bilderna: En tant med rått tänder och spjut näsa med riktiga hängtissar och inte direkt vältränad om man säger det fint.
Bild 3: En vanlig tjej, dock fjortis men ser helt normal ut.

Sanningen är ju att det är jag på alla bilderna, som är tagna samma dag. HAhaha jag har skrattat åt dom här bilderna så jävla många gånger, och nu tänkte jag dela med mig. Så det är bäst att ni skrattar också. Det måste ha blivit något med kameran. Det är iallafall vad jag vill tro, jag tror jag ska fortsätta tro på det också haha.

Kommentarer
Postat av: mickis

hhahaahhaahhahahahahahahahha slår alla bilder som finns! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-10-08 @ 21:05:03
Postat av: nathalie

HAHAHAHA alltså "det måste ha blivit något med kameran" hahahaa!! :D:

2010-10-14 @ 18:36:44
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: Christerveronica

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-04 @ 21:42:01
URL: http://christerveronica.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0