Aint no sunshine

Nu gör jag något som jag kanske egentligen aldrig skulle ha gjort tidigare, nämligen laddar upp ett klipp av mig själv när jag sjunger acapella. men då tänkte jag såhär: Ska jag våga söka till idol med ståhl som vi har lovat varandra haha så måste jag ju för fan våga ladda upp ett klipp utan bild tillochmed.

Börjar alltid sjunga när jag ser idol, och nu blev jag sugen på att sjunga samma låt som ARNE WEISE jr, Aint no sunshine. Men jag vet att jag måste träna på att gå över till ljusare toner, spec i denna del: Aint no sunshine when shees goone and shees aaalways goone to looong anytiiiiime shee goees a way. Men det är väl bara att sätta igång och träna då!!!

Blev acapella för jag hittade ingen bra karaoke version, en bra anledning till att skaffa sig en gura och lära sig lira!

Nu lär jag sitta här och tänka i minst 10 minuter.. "ska jag ta bort det........." haha.. jaja..hejdå

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

Du är så duktig linnsan :-D

2010-10-01 @ 23:30:09
Postat av: mickis

very good linnpinn! :D awesome!

2010-10-02 @ 00:08:33
Postat av: mamsen

SKITsnyggt - du skulle säkert få 5 Baggar!

2010-10-02 @ 14:39:52
Postat av: Sandra

Dom köpte jag på H&M :)

2010-10-02 @ 15:14:21
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0