1 kvar

Fick betyg på en av uppgifterna jag lämnade in igår.... MVG ! jiho.. men nu väntar jag med spänning på svar på den andra uppgiften som jag glömde ta med en grej i vilket gör att jag tror att jag inte får mvg på den. Men vi får se vi får se, lär inte få tillbaka den föränn imorgon iallafall.

Vi har iallafall sett paradise hotel nyss, jag tänkte ge det en chans då jag aldrig sett det förut, och det var väl helt okej ifall det inte finns något annat på tv. Nu är André på ica och köper glass, jag försökte övertala honom till att inte köpa för att då skulle ju jag också vilja ha och jag som ska bli nyttig.. men det gick inte att vara en övertalare.


Lägger upp en bild på Keiko från första dagen vi hade henne hemma, har inte så mycket nya bilder nu för tiden, men bilder på henne fungerar ju alltid, eller hur ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0